Beloved Followers

Monday, March 7, 2011

Pak Wijaya of Medan, Indonesia Visited LEASF



Senja tadi reban kami dilawati oleh peminat serama dari Medan, Indonesia.... siapa lagi kalau tidak Pak Wijaya seorang peminat serama dan pakar haiwan eksotika. Terpegun Pak Wijaya melihat hasil serama keluaran LEASF....Wah wah hebat pak !!!! Diakhir lawatan singkat ini Pak Wijaya membawa pulang "barangan" dari LEASF untuk dibawa pulang ke Indonesia.

[Pak Wijaya of Medan, Indonesia visited our show gallery later this afternoon. He was pretty excited when viewing a few LEASF's icons and some of our latest products. After this short visit, he took home a special box containing "____". Congratulations and good luck to Pak Wijiya !!!.]

2 comments:

Serama Pandan said...

ASSALAM.
Dr. Jaafar,sebelum ini saya pernah berhubung dgn dr Jaafar. Saya Nazree dari Kg Pandan. Pekerja dan pelajar jarak jauh. Ada beberapa pendapat yang patut saya rasa saya suarakan supaya industri ini tidak akan pupus ditelan zaman.

Pendapat Pertama:
Kenapa harga ayam serama terlalu mahal di pasaran?? Saya merupakan salah seorang yang meminati ayam tersebut,tetapi dengan harga yang agak mahal membunuh minat saya secara tidak langsung. Kita semua tahu ianya kurniaan dari Allah Swt yg maha esa, so x salah kalau kita berkongsi sedikit demi kebaikan semua.
Pendapat Kedua:
Kenapa industri ini hanya dipelopori oleh kaum lelaki yang berumur??
kerana budak2 sekarang tidak minat dan tidak ambil tahu. Kerana apa?? kerana mereka tidak dipupuk dan di beri peluang untuk menyertai. ditambah pula dengan harga yang tinggi menggila membuatkan mereka hilang minat dan tidak mahu ambil tahu tentang industri ini.
BANYAK LAGI YANG INGIN SAYA SUARA TETAPI HARAP DENGAN GARAPAN DAN PENDAPAT SAYA INI DAPAT MEMBUKA MATA SEMUA PIHAK YANG BERADA DALAM ARENA AYAM SERAMA.MAJULAH SERAMA DAN SEMOGA MAJU JAYA. ASSALAM. =)

Lawi Emas Ayam Serama Farm (LEASF) said...

Wks,
YM Raja Nor Nazree,
Suatu pendapat dan luahan hati yang baik dari peminat muda serama.....
Sebenarnya ada juga ayam murah, bukan semuanya mahal.....boleh datang ke farm kami....InsyaAllah, kami boleh bantu...